♥ friendship..

Jag står för allt jag sagt, men jag vill att du ska förstå att jag förstår dig med att jag är arg men inte på dig på det sättet. Jag är arg inombords, en vän är alltid en vän. Jag vet att jag skulle kunna gå emot mina principer för din skull, jag vet att jag skulle kunna göra allt bara för att du ska må bra och det vet du med, jag skulle inte svika dig. Även om du tror jag är jättearg på dig, så ska du veta att jag älskar dig och du är fortfarande en bästis! Vill inte förlora dig och jag vill inte att allting ska gå ut över dig, men som sagt jag står för vad jag har sagt för vi har båda delvis rätt i det vi säger och gör! Och jag uppskattar verkligen att du finns där och bryr dig. Men jag har sagt allting som jag känner, och du förstår det mesta. Jag kommer alltid finnas för dig och jag uppskattar dig, och du har varit en fin vän till mig. Även om du tror att jag tycker att du inte har det, i love you! <3
Förlåt ifall du tog det på fel sätt, men jag menar verkligen allting.


ML!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är och kommer alltid vara en av mina bästa. Jag älskar dig och vill aldrig förlora dig. I love you <3

2011-04-12 @ 23:24:29
URL: http://marialager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0