If i could, i would..

Varför blir det såhär? Varför säger man saker man ångrar? Varför gör man saker man ångrar? Varför kan man inte bli liten igen? Varför kan man inte få ett problemfritt liv? Varför ska man gräva sig ner djupt i fina minnen? Varför kan man inte bara gå vidare och leva sitt liv efter allt skit? Varför får ingen ett perfekt liv? Varför har ingen en perfekt familj? Varför finns det fattiga barn som svälter ihjäl? Varför tänker alla på sig själva och vad som är bäst för dom? Varför går alla bakom allas ryggar? Varför gillar folk och såra andra? Varför kan man inte älska som man alltid annars gjort? Varför är livet orättvist? Varför gillar man att jaga men inte att ha? Varför kan man aldrig se vad man har förens man förlorat det? Varför måste det finnas svartsjuka? Varför kan man känna att man inte vill leva ibland? Varför klankar man ner på sig själv jämt? Varför gör man alltid fel? Varför faller man för samma skit gång på gång? Varför är man så dum? Varför slutar allt olyckligt?
Varför finns det bara en man är kär i när det finns 9 000.000 andra i sverige?
Varför grubblar man på saker och ting?
Varför dör oskyldiga och goda människor och dom onda får stanna?
Varför hatar jag att jag älskar dig?
Varför gick jag på skiten igen? Varför ska just jag känna mig lurad? Varför jag?
Varför inte någon som förtjänar det?
Varför sitter jag och skriver det här?
Varför hatar jag att jag inte kommer få svar på något av det här jag fråga?
Har 1000 mer saker och fråga men får inte ut dom, jag har så mycket frågor jag vill ha svar på..
Men kommer aldrig och få det. Hjärtat pusslas ihop sakta men säkert, försöker hålla mig kvar på den där sköra tråden som man går på igenom livet, släppa dom farliga tankarna man har i huvudet! Man går igenom allt själv, men man ska ändå ha sina vänner kvar,och stötta dig rakt igenom. Så har jag det och har världens tur som har dom! Jag hatar allting just nu, men inget kommer och nånsin bli bra igen, är trött på dethär och känna såhär!!
Jag ska dra långt härifrån, slänga mobilen i sjön och bara få känna att jag är levande!


Den dagen den sorgen, så kommer jag inte tillbaks då bor jag långt härifrån, skithåla!!



Im out!

Kommentarer
Postat av: rreze

varför?

det är oftast den fårgan man inte brukar få svar på.

2011-04-11 @ 17:43:50
URL: http://rreeze.blogg.se/
Postat av: jonnah

mjo jag vet..

2011-04-12 @ 00:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0