Man lever som man lär..

Jorden är rund, allt kommer tillbaka förr eller senare! Den dagen den sorgen, men det är sant. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, det är ett ordspråk jag inte tror att någon vill följa fast att det är mer sant än allting annat här i världen. Falskhet har tagit över världen på riktigt, känns som att det inte finns någon här i världen som kan vara rakt på sak och våga säga vad den tycker och tänker.. Och vet ni vad? Jag bryr mig inte längre, det var en som sa till mig "kör ditt race", och jag ska säga till er alla som läser det här: Det är exakt det jag tänker börja göra! Hade det varit så att jag bryr mig om alla andra hela tiden hade jag inte själv haft något liv, för alla sätter sig i skiten och ingen, ingen INGEN har energi till att hålla på och försöka hjälpa allt och alla. Som jag sa till en person idag som jag pratade med jättelänge om sånt här, jag sa att jag har överflödigt med kompisar, men jag har få vänner och dom jag har valt kalla vänner, det är dom som jag vet är trovärdiga som jag ser som guldklimpar. För som sagt, vi bor i Norrköping, det finns ingen mer pinsam stad än det här.. Hade det varit för mig & jag hade haft råd, hade jag dragit lååångt härifrån, på 0,2 sekunder. Skitsnacket bara växer, folk blir bara mer egoistiska, falskheten kryper in i skinnet på en så att man på ett eller annat sätt blir likadan själv. Jag vill inte vara en av dom, jag tycker personligen att det är smuts man har och göra med. Därför som sagt, en av dom jag älskar utav hela mitt hjärta sa som sagt att jag ska köra mitt race, och det är som sagt exakt det jag tänker göra. Jag tänker inte kämpa för någon som inte tänker kämpa för mig, jag tänker inte heller sjunka ner på andras nivåer och skämma ut mig och börja göra likadant som alla andra, men jag tänker inte vara snäll mot någon, den jag känner förtjänar min närhet och mina ord, den ska oxå få dom. Inte så att jag säger att jag är någon gud som alla vill prata med, men jag har gjort tillräckligt för folk för att folk ska komma och smutskasta mig. 
Jag har varit förstörd, många gånger, folk har lyckats fucka mig, kärleken har hunnit ikapp mig till och fucka mig, vännerna som jag trodde var vänner har fuckat mig, jag tänker inte ta emot mer skit nu. Folk säger att jag har förändrats: "du är inte den du var, du har förändrats". Jag förändras bara mer när folk fuckar mig, och jag står för mina ord. Det finns inte många det går och lita på, jag kan säga att jag litar på mig själv. Det är det jag behöver, jag har mina vänner och min familj och jag uppskattar dom, men det är alltid jag själv som kommer vara min bästa vän, som alltid kommer kämpa för mig själv, det är jag själv. Att jag sätter mig i skiten handlar bara om att jag själv sårar min egna bästa vän, ingen annan i den här världen kommer finnas för mig själv på samma sätt. Ensam är stark, ensamvarg - det har jag alltid varit och kommer alltid att vara. Behöver jag få ut någonting, säger jag det till mina bästa vänner, annars tänker jag inte klaga på vad jag har. För allting jag har, det är jag tacksam över. Förlorar jag en finns det alltid tusen åter, jag har haft problem, har problem och kommer alltid att ha ett stort eller många småproblem, men det är ingen mer än jag själv som kommer kunna rätta till dom ifall jag själv inte är stark nog att åtminstonde försöka fixa dom. Jag kör mitt race, jag ska göra det oxå. Jag kommer säkert fortsätta att må bra utav att se andra må dåligt, för det är folk som har sett mig må dåligt men inte gjort ett piss åt det eller försökt hjälpa mig på något sätt, det ända är att dom vill ha reda på fakta. Kommer fortfarande skratta åt alla dom som skrattar åt mig, jag kommer leva mitt liv nu, bara mitt. Min kärlek kommer finnas kvar för dig, men jag kommer hålla dig på min kant, du kanske stupar du kanske kommer upp från räcket. Men jag tänker inte falla tillbaka till den här skiten någonsin igen! Har ett liv och leva, och det är vad jag tänker göra från och med idag!!

Kommentarer
Postat av: rreze

mycket bra!:)

tycker du borde köra ditt eget race precis som du skrev och bara skita i alla!

för idag är din bästavän din största fiende fast du själv inte vet om det!

2011-04-20 @ 11:52:13
URL: http://rreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0