Oh happy day..

Blir att duscha och göra sig lite i ordning för att sedan
dra sig till vasaparken med tjejerna för att sen där grilla lite och ta några bärs!
Nå, nu sitter jag här efter en lång och efterlängtad dag i solen, det har varit så skönt alltså. Hakuna matata, det är allt jag säger! Nebil var här idag och hämta vatten, stackarn har jobbat i det här vädret! Snart är det onsdag, och då ska jag och Linda röja upp stockholm hihi, sen är det Torsdag och då ska jag och Maria röja upp en äng med vår musik och så ska vi grilla och ta några cider/öl och bara ta det lugnt! :) Det kommer bli en härlig vecka det här, det känner jag på mig. För första gången på länge längtar jag inte efter att få börja skolan igen, så himla skönt med lov (ett skönt ett oxå). Nu känner jag att jag babblar lite för mycket, nu ska jag fixa plattan, duscha, röra mig till feyruz :)
Hoppas alla får en fin dag/kväll, för det har jag haft/ska få!
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0