Situation kärlek...

Så, nu har ni fått som ni alla ville.. Hur känns det? Känns det bra?
Hoppas det era äckliga fittor.. Allihoppa! Hoppas ni läser och ta åt er... Kukhuven!
Blir bara argare och argare för varje sekund som går, jag vet själv att allt är mitt fel. Det var jag som blev konstig, det var jag som trottsade allt du sa, och hur mycket jag än vill ändra på allt det, så är det försent. Orkar inte med det här mera, tänker inte leva livet. Ska vara singel och förbli singel och nunna.. Vill aldrig mer känna kärlek, aldrig! Hatar kärlek, det finns inte ens på riktigt. Kärlek handlar inte om att vara lycklig, må bra, gifta sig m.m.. För alla känner olycklighet, svek, att man blir sårad, svartsjuka!! Vart är den där eftertraktade "kärleken" alla snackar om då? Men det är bara att inse, kärlek finns inte, absolut inte.. Kärlek är som sagt en lek, som man inte kan ta sig ifrån, fuck kärlek. Hur mycket jag än älskar dig så, ska jag inte bli sårad tänker jag inte låta någon göra mot mig igen! Situation kärlek, finns inte, kommer aldrig finnas, och har aldrig funnits.. Fuck love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0