You r not the one i think of when my telephone rings

Hejsan svejsan!
Kom precis hem från skolan, fan va skönt att den har börjat igen nu så slipper jag bara ligga och sova hela dagarna, så jävla tråkig sommar det har varit. Huhu, menmen.. Snart ska jag sätta mig och äta lite nudlar, och sedan börja städa. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, ska iallafall sova tidigt imorgon så jag kommer i tid för en gångs skull till skolan imorgon! Skönt det börjar bli ute nu förresten, sommaren är över och hösten är påväg och snart så är det min tur och fylla år, hihi lääängtar! Men nu ska jag göra mina nudlar och sätta igång med mina naglar som har blivit långa huhu! Skriver kankse sen, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0