Det är nått man får leva med

Jag kan inte sova, för att jag har sovit bort hela dagen.. & bara legat i sängen och degat, har laddat ner The Change-Up så ska nog sätta igång den snart och bara glo. Kommer få liggsår snart och så vill jag sätta i Ricinolja i huvudet oxå, men jag orkar inte det är för sent. Men ska nog göra det endå? Tidsfördriv eftersom att jag inte kan somna, hähä. Så att jag kanske kan få det där lite längre håret innan jag färgar det till julafton och nyår, jag vill göra en ny grej i håret till nyår som jag ska fira med mina älskade vänner i år! Haha, kollade på jackass 2 förut på tv 11, fyfan va kul det var.. Love it!
Men nu ska ja lägga i oljan och sen kolla lite på filmen jag sa att ja laddade ner.. Skriver imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0