Julstämning? Nej tack

Hej alla goa och glada!
Ligger i min säng och har skittråkigt, är sjuk och sugen på allt möjligt men mamma vill inte gå och köpa det söta som jag vill ha, huhu:( Jag är dålig på och uppdatera här jag vet, men det är för att jag inte har haft mkt och skriva. Men nu kan jag ju börja med och skriva att jag börjat dansa caporales, hade egentligen träning idag men eftersom att jag är sjuk så ska jag itne dit. Har missat två träningar nu för att jag är sjuk, så irriterande. Och idag har jag stannat hemma från skolan på grund av samma sak så fml.

Snart är det jul, hur känns det Jonnah? Jo tack, hatar julen mest av allt. & hela december kan dra åt skogen, vill inte ha det här årets jul. Nu stack mamma och dom precis på julspel, men jag ska inte dit, först tänkte jag dra men sen insåg jag att det bara kommer för det första göra mig sjukare pågrundav att Nicole James har min jävla tjockjacka så jag kan inte hålla mig varm så skulle bara bli sjukare, och dels för att jag kommer bli deprimerad utav sånger och tomtar m.m. Palla det fan, ligger hellre i min säng och dör lite lätt. Kommer inte bli något roligt år i år på julafton. Puhu. Nu ska jag se Grinchen tänkte jag, han hatar julen lika mkt som mig, så vi hör ihop. Puss
En bild från förra julen, då var man allt lyckligast i världen.

Kommentarer
Postat av: Nadja

NNNAEEE! Julen är ju underbart mysig! :D D bästa med vintern, vintern däremot kan dra åt helvete ;)

2011-12-14 @ 18:08:51
URL: http://nnad.bloggplatsen.se
Postat av: annelie o

Hahahahaha du är rolig du hahahaha hoppas du mår bra efter lunginflamationen och va rädd om dej på nyåar kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0