Lets do it again

Godmorgon(?)
Nu ska jag snart lägga mig till sängs eller jag ligger redan men ska sätta igång en film och sova. Upp tidigt för att handla in lite saker inför nyårsafton som är på Lördag, wihu! Det här nyåret ska bli så jävla roligt och jag ska ha en finfin klänning och göra mig jättemycket i ordning! Så kul ska jag ha det med mina bästa tjejer.
-
Har en sovandes Mary breve mig, ovanligt? Nä, hon sover jämt. Går inte och kolla på film med människan, hon sover innan filmen ens börjat huhu så jag varnar er alla, kolla aldrig film med Maria Lager, för då kommer ni störas av snark hela filmen. Hehe, nu blir jag säkert dödad av henne, men så är det. Hon kan döda mig 2012 isf hihi.
-
Hade en jätterolig kväll igår med alla chompisar, Henka fyllde ju 18 hela år igår så då åkte vi först till Henka och förfesta sedan till Snap in(?) och sedan Hugo, fyfan va folk det var ute och FYFAN va roligt man hade, höjdpunkten på kvällen var när Namnams hår börja brinna, HAHA fyfan! Världens jävla låga och där stog jag och fick panik, stackarn! Helt sjukt, men skojsigt. Hoppas du fick en bra dag iallafall Henkis, för det förtjänar du ♥ Grattis igen!
-
Nu ska jag nog ta mig i kragen och först gå och kissa och sen lägga mig och snarka breve min kära vän Mary, ser fram emot morgondagen så in i helvete. Ska tagga sönder till nyår hela dagen imorgon. Puss och godnatt
LOVE U ALL - LOVE MY LIFE

Kommentarer
Postat av: bigga

Gott Nytt År :-)

2011-12-30 @ 07:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0