Long hair/ Short hair

Nu sitter min "frisör Carlos" och smörjer in ricinolja i mitt hår..
Hahah, känns lite som massage för hårbotten, riktigt skönt!
-
Imorgon ska jag till skolan och det har varit efterlängtat vill jag lova, så jävla skönt. Och så ska jag dessutom få träna på söndag ännu roligare. Så dom här sista dagarna ska jag ha roligt. Men imorgon tänkte jag att jag skulle sova ett par timmar på dagen innan jag går ut om jag nu ska ut imorgon, hihi. Så att jag inte deckar som jag gjorde förra fredagen efter att jag varit vaken i ungefär 23 timmar och druckit på det, he-he lite pinsamt. & lördagen decka jag oxå, så som jag är. Känns lite sissådär faktiskt. Men nu ska jag ta och kolla ifall min film är färdig och låta oljipolji sitta i ett tag så jag kan duscha sen och sleepa.
Puss mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0