Lunginflammation

Ja, schysst och åka på lunginflammation precis såhär innan Jul och Nyår. Det var ju inte direkt va jag väntat mig, eller det kanske är lunginflammation. Ska gå och kolla på Måndag så jag vet säkert. Skiter i om jag har det på julafton, men är jag inte frisk till Nyår så kommer jag inte bry mig, då får jag fan dö eller nått men då ska jag ha kul! Så är det!
-
Och nu känner jag att jag har en svår beslutsångest, jag vet inte om jag ska mysa med tjejerna eller om jag ska ut och röja. Vet inte om jag riktigt vågar gå ut ifall det skulle vara lunginflammation, men med min tur så förvånar det mig inte alls ifall det skulle vara det. Jag har sån otur i allt annat så varför inte det med lixom haha! Jag tänkte ta mig in i duschen nyss. Men jag sket i det för jag vet hur mkt jag kommer och frysa när jag kommer ut därifrån huhu, jag orkar inte det än.
-
Nu måste jag dela med mig av min ilska lite, jag tänkte köpa en Iphone 4 S idag & det fanns 1 kvar på lagret och den var Tele2 låst. Helt jävla perfa.. MEN så kom det där man absolut inte vill höra när allt gått som smort tidigare: "du kan jättegärna öppna ett abonemang, men du kan inte öppna abonemanget som du kan få mobilen med, efter som att du inte har nån inkomst utöver ditt studiebidrag, fixa ett jobb och så får du testa igen". Jag menar, FML! Jag var astaggad på och få den där jävla efterlängtade mobiljäveln så får jag inte öppna abonemanghelvetet. Så nu kan ju jag fortsätta gå med min jävla Samsung galaxy mini. Blir galen.. Ska försöka mig på hos 3 imorgon, så får vi se hur det går. Jag ska verkligen ha den där mobiljäveln, ska kämpa in i slutet. Haha!
-
Nu blir det nog och ta en cigg först och sen hoppa in i duschen och hoppas på att jag kommer på vad jag ska göra, man kanske ses där ute eller så ses vi inte alls.
Haha, puss och kram vi ses på stan!
♥ Tack för en lyckad utgång igår, tjurpuppa. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0