Vi är mer än du tror, vi är en

hejsan hoppsan fallerallera!
Idag vakna jag runt 9 och sjukanmälde mig från skolan och tog mitt första steg utanför dörren och gick och löste ut mitt studiebidrag på banken, måste fixa mig ett kontokort alltså.. Orkar inte få sånna checkar hela tiden, jobbigt och tänka på varje månad. Aja, efter det gick jag och bytte lite kläder jag fick av mamsen i julklapp egentligen men eftersom att jag blivit lite tjocker och inte kan ha min gamla storlek längre, så fick jag byta så jag bytte mina shorts till ett par blå jättefina shorts och ett vanligt svart linne mot tröjan jag fick! Då var det avklarat typ, sen mötte jag Mary på centrum.. Haha, hon kom med sin fula jävla maskjävel som hon ska ha på sin fylle-fotboll imorgon, hemsk var den iallafall, och när vi hade möts gick vi till sibylla först och sen mc, jag åt sibylla och hon mc. Jag tycker inte om Mc längre, herregudars. Menmen, kanske skriver mer ikväll så ses vi!
Puss och kram

& så är min älskade unge på besök också, han gör mig gladare för varje sekund som går. Så underbar och enda gången han kan vara still är när han är i sin säng så vi måste flytta omkring på den hela tiden. Haha, så söt bebis. Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0