You da one

Hejhej!
Idag har jag varit med Karen och Namnam (Nicole) hela dagen, det har varit jättemysigt att vi tjejer fick en dag tillsammans, förutom att Karen förstörde min glädje för rea för att hon skulle hänga i Bikbok hela jävla tiden, och jag hann inte kolla på nånting. Så vi ska dit imorgon med, fast tidigt och äta och kolla på kläder och smycken m.m. Väldigt trevligt, nu när jag tänkte på mat så vart jag hungrig, men har ansträngt mig för mycket idag, kan inte fortsätta så. Måste börja ta det lite lugnt. Så att man kan få i sig några bärs på nyår iallafall, hihi. Det skulle ju inte sitta fel och bli helt jävla frisk nu, eller va säger ni? Ganska tråkigt att sitta hemma medans alla super, får nästan ångest. Har inflammation i hjärtsäcken/hjärtmuskeln för er som inte vet, hehe. Menmen, vi kanske hörs imorgon med någon bild bloggen.
Byebye
-
Jag har så mycket tankar som jag behöver få dela med mig, så det får bli ännu ett inlägg som är känsligt (inte för att det inte finns tillräckligt menmen). Det är upp till er läsare om ni vill läsa iallafall.
-
Det finns ett par armar man känner sig trygg i och man vill aldrig därifrån för stunden, man är helt inlåst i sin egna glasbur man har intalat sig själv att det är personen man ska leva med resten av sitt liv, tills den dagen kommer då glaset på buren bara spricker och allting känns som skit. Men när man väl tagit sig ur hela situationen så ska alltid det bli något så att man stöter på varandra igen och man är tillbaka på ruta ett igen. Det är en ond cirkel som man går efter, hela tiden. & enda sättet för att komma ifrån det är att bryta den där onda cirkeln, man måste ändra sina tankebanor och tänka positivt. Men när man är kär, vart ser man det lätta i att bara gå vidare? Kommer aldrig förstå mig på det där och det kanske är meningen att jag inte ska det heller.
-
Alla har vi haft hur många vänner som helst i världen, men det är få av dom som man verkligen håller kvar vid. Det är de vännerna som du kan vara ifrån i flera veckor/månader/år och när ni väl möts igen så är det som att ni inte varit ifrån varandra en sekund, det är dom vännerna jag har och jag är så glad att jag vet vilka jag kan lita på och vilka inte. Vilka jag ska hålla på avstånd, vilka jag ska hälsa på o allt det där tjaffset. Det är inte många av dom, men det lilla man har blir så stort och man blir fylld av den sorts kärlek som är oändlig !på riktigt!
Ingenting på jorden kan nånsin göra det till nånting annat, för man ger sin själ till den bästa vännen man har, man lägger ner hela sitt liv för den, man ger all sin tid till den, man struntar i den roliga festen om den mår dåligt, man skiter i killen som man älskar och umgås med dagligen när den mår dåligt - MEN: alla gör jättemycket misstag, man blir småosams, ingen är ens i närheten av perfekt. & misstagen man gör, lär man sig av. En väns hjärta leker man inte med, för en vacker dag kanske det är bortblåst med vinden det ni hade.
Jag älskar iallafall mina vänner mest av allt, ♥
-
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=-sMw6E8EgcI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0