...

Sitter just nu och är med Tessan, hon tog med sig sin dator och fyller i nått skit hon fick på posten, hihi. Snart kommer Maria och sen ska jag förhoppningsvis sova hos min bubu inatt :) Musigt!! 
Dagen:
Min skoldag har varit kanon, kom lite försent på svenskan eftersom att jag försov mig imorse! Men resten av dagen har gått galant, fick G på mitt engelska-prov som jag pratade om igår och började med förberedelserna inför Prov-7 idag! Sen kom jag hem, åt och bara tog det lugnt! Jätteskönt, hihi! Imorn är det bara och ta sig upp, eftersom att jag har Matte på morgonen, och den ligger jag efter i vill jag lova. Men det kommer det med, men ska nog ta och vara lite social nu med min vän.
Höres och synes, peace and love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0