Ljusare tider

Nu känns det skönt, nu går man verkligen mot ljusare tider.. Tjatigt men sant, sommaren kommer fortare än man tror. Våren kryper in i skinnet, och får hoppas att den stannar där och går mot sommar så fort som möjligt!!
Idag har jag varit i skolan, missade första och halva andra lektionen. Men jobbade på bra iallafall, fick god mat oxå. Så ljuset på dagen kom väll där. Och nu visade det sig att jag och Feyan har samma lektion på onsdagar, Religion. Äntligen har jag en kompis, hihi! Ska nog snart äta samma jävla mat hemma som i skolan, uttjatigt. Men så får det bli, kommer aldrig mer vilja se skymten av den maten, biff och brunsås med ris (haha)! Jag klarar mig.
Igår klippte jag mig iallafall, kortkort. Försökte färga håret på det med, men kul att bara utväxten vart färg då! Haha, men köpte någon sorts inpackning som man skulle ha så det blir rödare. Hoppas att det funkar bara, annars blir det det vanliga, Svart eller Brun. Men det får vi se i framtiden... Jag och min älskade pojkvän kanske ska till min älskade syster och hennes nya familj i helgen, hoppas det blir av, saknar lilla Maylobebbeeen! Måste bara träffa han, hihi!
Nu ska jag ta en cigg och prata om min ekonomi med morsan!


Peac3

Lite bilder på hur det vart med håret...

Syns inte så bra, men bättre än inget. Ena sidan på skallen


Andra sidan...

typ framifrån....?


Kommentarer
Postat av: lito

snyggt! ska oxå klippa kort,kort men fan vågar inte :(

2011-02-07 @ 22:37:21
URL: http://suuuunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0