Pinkanödig

Jag fattar inte varför man alltid blir sådär panik kissnödig precis när man är utanför eller i närheten av där man bor? Man kan känna sig lite halvt kissnödig när man är på typ spårvagnen eller något, och då tänker man ändå typ "jadå, jag är snart hemma, jag hinner, knip bara" typ..? Men ändå när man är i närheten av sin ytterdörr så kissar man nästan på sig, de trycker på så jävla dant! Förstår inte? Aja nog med det...
Har varit i skolan, sov hemma hos älskling som skulle upp halv 6, så jag fick väcka den rackarn och klä på mig själv och gå hem 10 i 6 och äta frukost, haha! Det lilla luriga med det hela är att jag började 20 över 9!!! Ändå, så kom ja försent.. Fick vänta på Tessan oxå, så ja.. Lite skapligt kul, men lär nog somna gott ikväll nu. Ja, snart så blir det mat, efter det plugg och om jag är klar till halv 5 så ska med Maria när hon ska klippa sig. Hihi, men de är prov imorgon så måste plugga till provet. Puss på det, not. Men nu ska jag ta och ta en ciggarett med morsan min, sen plugga lite innan maten.
Puss och kram vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0