Skola

Då var det skola igen då, hihi. Idag fick jag göra ett Engelska prov, och det gick bra så långt jag hann i think..? Haha, ska göra klart hela provet imorn, har jobbat arslet av mig när det gäller Engelskan, ska göra klart Prov 6 tomorrow, har bara några glosor och lite översättning kvar på det. Sen ska jag börja på 7:an, och gissa vad? Det är 7 prov i Engelskan, sen har man G! JIPPIIII!! :):):).. Så då ska jag satsa på mattematiken, och kanske sätta in lite resurs timmar som jag kan jobba ifatt det jag missat (vilket inte är alls mycket) ;] Skönt för mig!
Ska röka med Tessan nu, hon står utanför mig och väntar nu. Hihi, skriver kanske sen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0