Back to school, yeah

Äntligen så har skolan kommit igång igen! Så skönt det ska bli och lägga sig och sova ikväll och veta att man har någonting och göra imorgon, något att kliva upp för att komma någonstans i livet. Så jävla skönt med rutiner, love it! Ser fram emot 2011 så grymt mycket, allt ska bli så mycket bättre i år. Ut med det gamla, in med det nya! Nya kliv, nya tag. Skönt värre he-he!! Nytt år, nya möjligheter. Saker kan bli bättre eller sämre, det är vad man gör det till. Tycker jag iallafall?
Menmen, skoldagen då? Jo det börja med att jag inte sov någonting inatt och har fortfarande inte somnat. Allt för att jag inte skulle komma försent till skolan (haha)! Kom till skolan, arg och irriterad + att jag var trött på livet. Skulle inte vilja umgås med mig i sånna stunder hihi! Jobbade med matte och historia i skolan, ett måste är ju tyvärr allt plugg jag har till nu på Torsdag ;C Förjävligt. Nu är jag rätt trött i ögonen och i kroppen, men inte i huvudet? Kanske för att den jobbar med datan, teamwork - ofc! Ae, jag känner att jag inte orkar. Det leder ju iallafall inte någonstans det här? Ha en bra/trött dag allihoppa, det ska jag iallafall ha. 
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0