B.A.K.I.S dag

Det finns ingenting positivt med att vara bakis, det kan jag lova. Och jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så bakis som jag var imorse, känns inte riktigt bra. Jag ska förklara vad som hände... Nu är det såhär att jag somnade kalaspackad igår kväll, dum som jag är och vaknar upp och glömmer totalt bort att jag druckit igår sätter mig upp hastigt och känner hur huvudet börjar sakta men säkert snurra och kissnödig är jag ju med, så måste ju upp för trappor och gå igenom eld och vatten för att komma till den där toaletten, vinglar mig igenom huset och kommer in till toaletten (äntligen). Känner att jag behöver vatten, så vinglar mig in i köket och tar ett glas och fyller det med ljummet vatten blöööö.. Vinglar mig ner i sängen breve min älskling igen och hoppas på att få somna om, men icke sa nicke det fick jag inte för då skulle han vakna upp jättepigg och halvbakis och kommer med förslaget "lika bra att vi vaknar nu va?"... Ville strypa mig själv i sömnen, men vi låg kvar och dubbidabba ett tag och jag fick en sån sjuk huvudvärk som fick mig att få tårar det gjorde så jävla ont, knivhugg igenom huvudet 1000 gånger om, och det ville inte försvinna! :| Så somnar jag lite lätt, men då väcker han mig och säger "nu går vi upp, upp med dig!" Kände hur magen börja bubbla och sakta röra sig uppåt emot strupen. Säger åt Criss och hämta hink, he-he... Kalva lite och sen gick vi upp till Maria och Emil och prata lite och "la mig vid deras fötter ♥". Haha, fick en huvudvärkstablett med utav älsklingen utan att jag bad han hämta det :') Så gullig! Sen kom jag hem och var tvungen att springa bort till mina kusiner eftersom att det var kalas, trevligt!! Efter det gick jag och hämta min systemkamera hemma hos Tessan, vi tog en cigg och prata om gårdagen! Nu är jag hemma och har duschat, kollat lite på tv och ätit glass. Nu ska jag fortsätta kolla tv.
Kärlek, respekt - Kärlspekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0