Dagen som gått

Godkväll
Idag var jag precis lika trött (om inte tröttare) som jag var igår morse, men kom upp och kom till skolan. Tummen upp! Kom hem efter skolan och åt lite mat och fick direkt efter gå bort till min kära pojkvän som skulle till Elgiganten och köpa ett spel som inte ens fanns där och allting var tidspressat. Så vi sprang åt olika håll, jag in på ingelsta och han ner till Mediamarket. Stressigt, men vi hann! Måns var ju med oxå haha och han var precis lika lugn som vanligt. Nu är jag äntligen hemma och ska ta och äta någonting för jag hungrar ihjäl vilken sekund som helst och sen när jag blivit mätt gå och duscha och sen sova. Hinner nog inte plugga idag :C.. Om jag inte gör det när jag äter nu? Ae, får se hur det blir..
Hare braj, vi ziiiz, pz out mtf's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0