Heaven is a place nearby

Idag har vart en chillig dag, började med att vakna upp som en zombie hemma hos min älskling, och åt lite frukost och skulle egentligen till tandläkaren men hann inte för skulle vara där 09.10 och vart klar med allting 09.00. Det kändes lite tråkigt men mest irriterande för att just det är min 2:dra chans för just det jag skulle göra idag :C Men fick en ny tid, 27/1 som tur är. Samma dag som jag och Criss firar 1 år och 9 månader. Ja, nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar för att sen träffa Tessan på en cigg och kolla hur kläderna jag köpte henne i present passade och höra hur hennes första gång på puben var, prata lite som vanligt haha! Efter det blir det och plugga, plugga och ännu en gång plugga! Jobba med geografin som ska va klar snart, det är en inlämningsuppgift. Måste skriva massa saker om ett I-land och ett U-land. Får väll se hur det går, jag har ju trottsallt en ganska noggrann lärare (även om det är Marielund) tro det eller ej. Men nu är maten klar. Och ska nog ta och keka lite, det kommer nog sitta fint i kistan. Puss
Vill bara säga till dig Maria Lager:
Ingen kan va lyckligare för din skull än vad jag är, hoppas allt håller sig. För det är du värd, du är bäst och jag står vid din sida. Jag älskar dig fina du!


3 år idag
Vila i frid
MP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0