School - Partypictures!


Tjabba Tjena hallå, vi säger så!
Dagen började med att larmet ringde halv 7 och jag bara kände såhär att blöö! Tänkte strunta i skolan och sova vidare, MEN vet ni vad? Jag sket inte it, jag låg kvar till halv 8 gick sedan och åt och gjorde mig i ordning för just skolan..! Kände att jag var lite duktig, även om det var så jobbigt så gick jag upp guldstjärna för mig känner jag nu! (y) Har sjunkit något så otroligt och mycket i närvaron/frånvaron med, hade ungefär mellan 52 % - 48 % frånvaro innan, nu har den sjunkit till 38 %! Det är framsteg, tycker jag....? Haha, men fick skäll av min mentor över att jag hade så mycket frånvaro, men hon vet att jag har sjunkit men vill bara inte erkänna det. Hade Engelska efter mentorstiden och började göra förberedelserna på prov 5, kommer nog göra provet nästa lektion eller nästnästa eller nått.. Går frammåt för mig känner jag, och det känns så jäävla sköööönt! Gjorde prov i Matte sista lektionen och fick G, skulle kolla lite på vissa tal men jag kom iallafall upp i poäng så jag fick ett sött litet G. Känns också så grymt skönt, men måste lägga på ett skott i Matten för ligger jävligt mycket efter. Men det löser sig, de gör det alltid (som timbuktu säger). Nu är jag at home och ska keka lite, är ganska hungrig eftersom att Kocken i skolan har slagit i huvudet och börjat göra konstig mat....? Konstigt tycker jag, fiskgratäng med lök och kycklinggryta med Banan? Kockar asså.... Haha, men nu ska jag sätta mig med min älskade familj och äta. Sen kolla lite vad jag har och plugga på. Ha en mysig dag allihoppa.. Pz!

Kommer bilder från helgen nu på köpet!

Början på kvällen, söta brudar
Bilden var egentligen menad för att tas på Tessan, så ser man hur
chockad Patti är över att både Criss och Maria pussar på lilla Emil! Hihi, sött!
Skål på dig med Macke!
Kopparberg, norrlandsguld, Bacardibreezer, Briska, Stockholms! ♥
Nina och Macke, sööött! Skål påre Macke!
Sussi, Carin, Carro J & Tessan!
Mina älsklingar, bäst är ni!
(Täcker Tessan lite halvt) Peace!
U 2 rocks, love u!
Puss på mig! Fina du
(ser en aning dragen ut, jag vet -.-) Puttinuttan, ♥
Baby, you make my day. I love you! ♥
Puss på mig, älskade du!
Hade någon konversation om någonting...? Hihi älskling då!
Haha, en stolt Macke och en stolt Nina!
J&M pussas så sött!
Coola & Glada grabbar!
Peace & skål på dig med Maria Lager!
"Se arg ut Maria" - Du lyckades, jag ser mer ut som en halvglad Mongolid
Goa och glada, kexchocklada!
Jaja Emil, vi vet att du är bra på att blunda på bilder & sluta skryt på
med två flaskor i handen!!!! Men Nina ser ju ganska imponerad ut!
aaw, hooow cute! Fadra och Maria!
Små bilder!
Vet vad alla tänker - INGEN KOMMENTAR!
Maria? Lack eller? Criss? Chockad eller? Jonna? Glad eller?
Nu förstår jag varför du såg så lack ut på förra bilden Maryyyy,
du var avundsjuk på mig och Criss. Ser det nu!! BUSTED!
Slit inte i mig, ni ska få en varsinn puss, eller så... Kanske ni ska pussa mig samtidigt....?
Din tunga smakar gott, jag älskar dig mest av allt!

Tre coola brudar!



& Nu ett gulligt avslut på Therese & Björna!
Turturduvor!

Hade en rolig kväll med er alla, tack för en kunglig Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0