January - 06 - 2011

Idag är en trött dag, somnade runt halv 8 - 8 imorse och gick upp kl 12!! Det är jävligt skönt ändå, för jag måste vända tillbaka dygnet inför skolan som börjar snart. Äntligen! Har suttit och kollat på My life as Liz hela dagen sen jag vakna, det är maraton på MTV med det programmet. Sjukt bra faktiskt.. Är riktigt hungrig just nu, och som tur är har jag en snäll mor som gör riktigt god mat idag. Senare ikväll drar sig jag och Criss oss till Feyan för att äta lite Taco's. Mumsi!

Saknar när man var liten, då det inte fanns några bekymmer eller någonting. Man tänkte inte på någonting, man bara var, det saknar jag.. Alla kompisar var ens bästa vänner, man berätta töntiga hemlisar och lekte. Den ena fråga chans på den ena, och den andra på den andra. Inga problem, aldrig grubbla man över någon eller något! Man gick in och fick sin kvällsmat och gick och la sig. Älskade när söndagarna kom... Mamma bytte jämt lakan på söndagar och städade rent i mitt rum och duschade mig (dont get me wrong, jag duschade annars med) och sen la mig i min säng med någon bra film, eller så läste min mammas dåvarande kille en tjock bok med lejonkungen och pilla mig i håret tills jag somnade. För att sen på morgonen gå upp och gå ut i köket, där det var mörkt med en lampa tänd, min mammas älsklings lampa.. en sköldpadda som hon fick något år när hon fyllde. BTW - frukosten stod alltid på bordet, var det December så hade vi alltid en chockladbit från kalendern breve frukosten som vi skulle ta efter frukosten. Sen följde hon oss (mig och min syster) till skolan och ju äldre vi blev så följde hon oss kortare och kortare, och ju äldre vi blev desto mer och mer bekymmer kom! Kärleksproblemen, kompisproblem, skolproblem osv. Det själva livet hade börjat och jag hatar det!
XOXO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0