January - 08 - 2011

Idag har min dag varit helt okej, förutom att jag vaknade kl 6 -.- Det känns så jävla segt när det är lov, vill bara börja skolan så att jag kan få lite rutin på livet haha! Min dag började med att jag vaknade upp hemma hos Criss och var på pisshumör för att jag vaknade sent, sen så gjorde han mig på humör igen hihi! Efter det gick jag hem och chilla och duscha. Gick förbi Carin och Carro och sa grattis en snabbis, dom hade tjejmiddag. Åt tacos tredje dagen i rad men idag var det pricken över I't för det var massa goda saker till. Sedan gick jag hem och färga håret på min mor, chockladbrunt.. Försökte även mig på och fixa bloggen så fint som möjligt, men jag fattar nada. Så den får se ut som den ser ut tills jag lärt mig haha! Snart kanske min älskling kommer hit och sover med mig, mysigtpysigt. Måste somna lite tidigare nu eftersom att vi inte kommer i säng tidigt någon dag nu för har vänt på dygnet så det heter duga -.-' Men måste försöka!

Älskar den här låten, kan lyssna på den om och om igen!
http://www.youtube.com/watch?v=k66h72vskrY
XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0