January - 09 - 2011

Tjena mors!
Somnade sjukt tidigt igår och vakna ändå rätt sent idag, hade nog lite tid att sova igen i think! Men skönt var det, somna klockan 9 igår kväll och vakna halv 1 idag. Mysigt, nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så jag kan äta mig mätt och belåten för att sen börja städa.. Mamma har tjatat i flera dagar nu, men har inte orkat ta mig tid till att sätta igång. Så nu ska ja ta mig i skinnet och börja, så det blir bra där nere (undervåningen) någon gång. Haha, va finns det annars och göra idag? Har börjat tröttna på snön och vintern, kylan! Usch, ska sluta längta efter sommaren så kanske den kommer fortare? Fan, låg och kollade på Madicken nyss och dom hade sommar, så skönt det såg ut. Vill med!! :C Men bara och vänta hihi. Nu ska jag gå och kolla om maten är färdig, skriver nog ikväll, eller nått? Aja, får väll se vad som händer.


XOXO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0