January - 10 - 2011

God dag!
Sov hemma hos Crissiboy inatt, kollade på film och somna sent as usual! Men vaknade tidigt, så kommer nog antagligen upp till skolan imorgon. Känner det på mig, har bara ett problem? Vet inte när jag börjar imorgon, haha tänk om jag kommer jättesent eller om jag kommer jättetidigt. Får kolla upp det på något sätt.. Men skönt att skolan äntligen kommer igång, har massa att göra detta året, så ska kämpa arslet av mig så jag kommer in på något i år, äntligen!! Jag som alltid sagt till mig själv (innan) jag hamna på Marielund att jag aldrig skulle hamna där! Men det första min syo på Navestadskolan sa var att ja tillochmed skulle söka dit. Hemskt, haha. Men nu jävlar ska ni alla jävlar få se att jag kan det här, som ingen tror att jag kan! Hihi, ska få en jättegod soppa och äta idag.. Eftersom resterande i familjen ska äta deras orginalmat: Spagetti och köttfärsås! Har förätit mig på det, eftersom vi äter det säkert 3 gånger i veckan. När min mor inte orkar laga mat, haha latmask. Så jag ska iallafall få en soppa som är skitgod. Min älskade Maria kommer till mig efter skolan idag, hon ska hämta sin externa hårdisk. Hon glömde den här när vi hade myskväll, hihi och ja har glömt ta med den till henne med :C. FÖRLÅT! Men nu ska jag röka och sedan kolla lite på tv, skriver säkert sen ikväll.
Love
♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0