January - 15 - 2011

Hello!
Har inte skrivit här på ett tag, men har varit trötta dagar.
Första veckan i skolan och allting, men nu är jag back on track (haha)!
VECKAN: Nå, hur har dom senaste dagarna sett ut då man tro? Det har faktiskt inte hänt så mycket, det ända nöjet jag har unnat mig är nog och sola för någon dag sen. Annars har jag bara vart i skolan och hemma, skönt och bara ta det lite lugnt ett tag och inte göra någonting bara slappa. Pluggade idag, så är helt klar med kap. 1 i Matte nu, äntligen. Har redan börjat lite på kap. 2, men eftersom jag inte var klar med första kapitlet så var jag ju tvungen att ta det först haha logiskt tänkande va..?

DAGEN: Min fredag har dock inte vart så speciell, har bara vart hemma och slappat. Inte satt min fot utanför min dörr, alla firade en av mina bästa vänner: Tessish idag, men inte jag! Jag hade inte råd eller någonting, så ska göra något speciellt med henne någon dag då jag fixar pengar! :) Hon fyller faktiskt 18 imorgon (efter tolv nu) det är stort, hon blir vuxen, myndig, kvinna! ;) Men det kommer nog något sött litet inlägg ängnat till bara henne imorgon ska vi se.. Har suttit på photoshop och tränat lite, resultatet blev väll min "header" :$ Haha, är fortfarande bara nybörjare, schyyy! Och sen fixat till bloggens bakrund och ÄNTLIGEN fått bort dom blåa strecken som var emellan alla inlägg, och runt mina inlagda bilder i inläggen. Tror ja spyr så fult, men nu tycker jag ändå att jag lyckats bättre än någonsin, så ska fortsätta och träna på allt det här så är jag proffs sen. Vill ändå inte att det ska va för mycket heller på bloggen, blir förvirrande..

NU: Nu ligger jag och myser med salta pinnar och ska se någon film tänkte jag, vet inte riktigt vilken än men det kommer jag till sen. Ska försöka sova på köpet, så jag kommer upp tidigt imorgon så jag slipper vända på dygnet så hårt igen. Skulle inte va bra inför Måndagen som kommer, he-he. Känner att jag inte har så mycket mer och berätta, så ska nog lägga ner bloggandet för idag så hörs vi imorgon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0