Man vill alltid ha det man inte kan få

Hallojsan igen!
Kom precis hem, har varit hos min farmor och ätit lite god mat. Gick förbi Tessan när jag skulle hem, pratade om sommaren och sorgliga filmer, haha! Deprimerande när man står och fryser om fötterna och prata om sommaren, vill verkligen ha den nu. Menmen, nu sitter jag iallafall hemma i vardagsrummet med min mamma och ska kolla på någon film antar jag och äta smått och gott! Längtar tills jag får pengar, måste fixa mina naglar, haha 2 har gått av nu :C. Inte okej, men ska fixa det snarast! Hungrig är jag IGEN nu, så ska nog antingen äta mig mätt på chips eller så gör jag mackor med O'boy? Får väll se vad det blir.
I miss my baby. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0