Morning sunshine

Vaken, trött, mätt och sist men inte minst blöt! Fan vad det regnar ute, vaknade av att min kära vän Therese ringde mig och fråga om ja kunde möta henne och hjälpa henne med hennes dricka och väska. Hon har varit i Motala i 3 dagar och hade med sig halva hemmet, tungt och kallt och blött vart det iallafall.. På vägen så mötte jag min mor och vi gick och lämna av Tessans saker hemma hos henne och gick sen vidare till Mimmis och köpte pizza. Åt den berömda, Cento fanti ♥, Jag älskar den. Kan inte tröttna på den hihi! Nu sitter jag här och är asmätt och belåten hehe! Skriver kanske lite senare mitt fjärde inlägg för bara idag eller nått haha, :) 

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0