Nej för idag är ingen vanlig dag...

För det är Therese anderssons födelsedag, hurra hurra hurra!
Har kännt henne över halva livet, men har ändå aldrig kommit så nära. Vi har varit på olika håll under alla år tills den tiden kom - Vi började umgås med samma folk, vi kände varandra men vi hade varandra på avstånd. Vi kom närmre och närmre, du fyllde 17 år och vi festa första gången tillsammans. Vi började få mer kontakt, tog en cigg lite då och då och träffades och gjorde saker oftare och oftare. Du, jag, Criss & Nikke umgicks och drack i smyg på helgerna.. Vi började åka pulka, åka omkring på moppen och gick igenom sjuka tider, ledsna tider, glada tider, alkoliserade tider, dryga tider.. Vi har stöttat varandra, vi har varit arga på varandra, vi har tjaffsat - men allt det har varit en ära för mig. Vi har alltid hittat tillbaks och haft lika kul igen! När alla andra gick ut på krogen var det du och jag som fick sitta ensamma och dricka hemma hos dig eller ute eftersom att det var sommar vi båda var under 18 år och längtade så jävla mycket till och bli just 18år! Idag min älskade bästis, är det din dag och du blir 18 år, nu är du myndig och kan leva ditt liv precis som du vill, att egentligen ha fått se hur du växt upp genom åren är så sjukt, för idag är du som sagt 18 år. Du är kvinna, vuxen, myndig, min cigglangare. Det är stort, nu är det jag som får sitta ensam när NI alla går ut efter en hemma fest. Hoppas du får den bästa kvällen i ditt liv, fast att det är söndag och att ditt liv från och med nu blir som du tänkt dig. Du är allt, du är bäst.
Jag älskar dig mer än jag kan säga i ord!


Fet kärlek till dig!


Kommentarer
Postat av: cazii

Wiho! Grattis till Tessan! =D

2011-01-17 @ 02:29:55
URL: http://cazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0