Nu jävlar....

Nu jävlar, nu ska jag förändra hela mig. Jag ska träna så in i helvete inför min finfina bikini jag har beställt inför sommaren. Har hittat knep som jag ska använda mig av varje dag, och en kost jag ska använda mig av för att inte minska så mycket i vikt (vilket jag gör hela tiden). Så nu jävlar är det dags för en total makeover, ska spendera mina kalla vinterdagar på ett hälsosamt sätt nu istället. Det är säkerligen så att ingen tror mig, men nu jävlar ska ja köra igång. Upp tidigt på morgonen, köra lite innan skolan för att sen efter skolan dra och träna på gymmet. Vad tycks? Och så hoppas jag på att få och fortsätta i 5 månader tills bikinin ska användas ordentligt! 
Makeover? Hell yea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0