Reality is wrong, dreams are for real

Jag älskar dig, mer än vad miljoner ord kan säga till dig och mer än vad tusen handlingar kan visa! När vi är sams och har det bra så är allt kung, att få uppeleva mina dagar med dig gör allting så jävla bra - Jag älskar att vi har kul tillsammans, jag älskar att vi kan prata om allt, jag älskar att du är så bra, jag älskar allt vad du gör och vad du säger! Kan inte ens förklara i ord som sagt. Du är min älskling, och du kommer så vara.
My love, my life, my all!



i know sometimes its gonna rain,
but baby can we make up now cause i can't sleep through the pain.
 i don't wanna go to bed, mad at you
and i don't want you to go to bed, mad at me
no i don't wanna go to bed, mad at you
and i don't want you to go to bed, mad at me
i love you to much
♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0