Sista januari 2011

Imorn kliver vi in i en ny månad på det nya året, fan va skönt. Sommarn närmar sig, sakta men säkert...
Idag har jag bara varit i skolan, kom lite försent, men hann med allt som skulle göras iallafall det var skönt. Ska snart göra mig lite nudlar, för att sen röra mig till Hageby centrum och klippa mig och köpa hårfärg & har jag råd så blir det nog något litet och köpa till sig själv oxå! Vill verkligen ha nya kläder, menmen. Jag hade hemkunskap idag sista lektionen, och eftersom att det bara är jag och en till i min grupp som är laktosintoleranta så fick vi jobba ihop, allt vart helt fel alltså för det visa sig att han var vegetarian, och sen hjälpte han inte till och hacka eller laga maten (han va typ emo eller nått och jag har fått för mig att dom kanske inte pratar med folk) men han kunde åtminstånde erbjudit sig och hjälpa till?! Men nae då, jag klarar mig. Och det var iallafall Lasange som vi skulle göra, så jag fick en Lasange med morötter, squash...?, vitlök, gullök och ost! Det var vidrigt, uschablää! -.- Ska koka lite nudlar nu och ta en huvudvärkstablett sen röra mig till Hageby som sagt.
Chiaaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0