R you ready

Började med att vakna kl 9, mötte Linda på spårvagnen i stan och åkte till skolan.. Var bara där i nån timme eller två, men ändå. Så jävla trött jag har varit idag, efter skolan åkte jag hem till Mary my friend och bara snacka. Stackarn var helt nyvaken och där kom jag hihi, men hon tog sig i skinnet och drog och träna den jäveln. Haha, kul att värmen kom nu på dagen istället för imorse, trodde att jag skulle frysa ihjäl förut fan. Men nu tror jag att jag smälter, huhu! Kanske ska träffa Linda sen igen om hon ska till Hageby, annars så ska jag träffa Mary igen och sen på kvällen ta en promenix med Tessan och sen kolla på Johan falk! ♥ Älskar filmerna asså. Huhu, nu ska jag nog byta om och bara chilla lite.. Längtar till Torsdag, för då får jag mitt riktiga sommarlov (som jag tänkte ta tidigare) och så får jag se Alexis springa ut den jäveln, han ska ta studenten, vill med! Men kul att se att det går bra för någon iaf, hihi. Efter det så är det ju studentfest i lokal som han ska ha, så det lär bli kul :). Menmen, sommarn är här och nu ska alla njuta och må bra, så länge det varar.. Vill ha oktober dock, min födelsedag! :(. Men aja, orkar inte babbla om saker och ting som är oväsentliga. CHAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0