En lördagkväll

Har precis kollat klart på Step up 3 med Maria, Emil och Criss. Vart lite långtråkig efter ett tag, och nu ska vi se The fourth kind, som är awesome! Har spenderat min dag med Maria, fikat och haft det trevlans!

Nu sitter Criss och har jättekul med sitt jävla bilspel som Emil är jätte fashinerad utav eller nått.. "Fan vad schysst" eller "Kolla det är som att köra på riktigt med koppling och allting" .. AALOOOO vi vill kolla filmen nooo! :) Maria sitter och tjockar nötter, och jag sitter med minttuggummi. Jag har inget och prata om, och det gör mig lite ledsen! Buhuuu :'( Vi skulle ha druckit och festat idag egentligen, men det som vanlgt sket ju sig!! Men nästa helg så kommer min älsklings syster, och då kör vi, fullt ös barra! Aja, vi hörs och ses ... Tjaaaaaaaaaaarrååå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0