Ett steg närmre

Hej på er ♥
Idag är en lugn dag och bra dag, det började med att min kära vän från Vemyra ringde upp mig på morgonen och dessutom väckte hon mig, och berättade att hon hade permis tills imorgon och att hon mådde bra, glad för hennes skull! ♥ Men synd var ju att hon inte ringde tidigare eftersom att hon ringde den tiden som jag egentligen började min första lektion, så jag fick köra på lite snabba ryck! Skolan gick bra, jag fick nämligen äntligen G i Engelska, min lärare sa oxå att hon inte riktigt visste vad hon skulle ge för betyg, det berodde på vilken linje jag sökt till, ifall hon skulle ge mig ett G eller ett VG, blev ju smått paff hihi. Nu är det borta från schemat och ett steg närmre ett riktigt Gymnasie, ska sätta in Matte-lektioner på dom timmarna istället, så blir jag antagligen klar med det med snart om allt går som det ska!
Tummen upp för mig! (y)
Nu snart ska jag börja med plugget, faila nämligen på mitt sista SO-prov så jag måste berätta lite om det jag inte kunde på provet, och så har jag plugg till på fredag eftersom att jag har ett annat SO-prov då! -.-
Mamma gjorde hemmagjord pizza idag, men jag fick äta den kall eftersom att jag var fullt upptagen med att lägga in gamla låtar och bilder på min mobil från min gamla dator, som jag hade förlänge sen som min lillebror nu har tagit över och börjat spela på.
-----------
Kom på att jag inte har skrivit här på ett tag.. Har faktiskt loggat in på bloggen och tänkt skriva, men har inte kommit på vad jag ska skriva om, har ingen fantasi och det känns tråkigt att bara skriva om skolan och plugg.. Synd att jag inte är ett sånt mode-freak som kan skriva om vad jag har på mig osv, för jag har ju aldrig något speciellt på mig på det sättet så.. Fortsätter väll skriva om samma saker som nu, fast andra grejer nästa gång jag skriver, och gillar ni det inte så ert val. Nu ska jag ta mig en cigerett för att sedan börja plugga!

Puss och kram vi ses på stan!
Saknar min älsklingsbebis, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0