Lovely sunshine

Härligt väder idag, eller vad sägs? Bättre ska det bli, förhoppningsvis..
Hörde att det skulle bli kallt igen, på Fredag men det är en lögn hoppas jag -.-
Så länge det inte kommer någon snö så är jag lycklig och slipper gå i Ide!

SKOLDAGEN: Gjorde prov i skolan i Matte, och det klarade jag av, så fick vi gå på en undervisning om Ekonomi med någon Finsk gubbe som prata jätte snabbt. Men man lärde sig en sak iallafall, köp aldrig någonting på abonemang. När man köper tex. en mobil på abonemang så blir det som att avbetalningen på den telefonen betalar du två gånger. Inte okej.. Nog om det nu (haha!) Hade ju inte så lång dag i skolan idag, så jag har nog inte så mycket mer att berätta om min skoldag förutom att jag spenderade den med bebisen Linda!
EFTER/NU: Efter skolan mötte jag min älskade mamma vid hållplatsen för att gå och handla lite på Netto, hon behövde lite hjälp. Så jag hjälpte henne, hihi som tack fick jag en av mina älsklings skvaller-tidningar som jag tänkte sätta igång och läsa nu snart. När vi kom hem så plocka vi upp varorna och jag bestämde mig för att ta mitt förnuft till fånga och börja läsa lite ur handboken om min käraste system-kamera, så jag tog reda på vad några utav knapparna på själva kameran osv betydde och gjorde lite testfoton på min mor och hund m.m.. Det var busenkelt och lära sig knapparna, vilket jag trodde skulle vara katastrof-svårt! Nu är jag vrålhungrig och ska koka lite nudlar och dricka vatten. Så.... Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0