And next time i won't stop, i'll listen to my heart..

Soft dag, kollade skräckis idag med Tessan, idag sket vi inte på oss som vi brukar.. Var mest spännande och bra film idag. Men jag skrämde henne en gång iallafall mohaha (6) sen skrämde hon mig lite halvt för den delen med. Solen käre solen har kommit tillbaka, har ju nästan vant mig vid det dåliga vädret så det vart lite jobbigt med solen idag.. Men ska fan inte klaga, nu när den väl är här så ska man bara njuta och bevisa att man lever! Weeey.. Nu måste jag snart sova så jag på nått sätt kan komma till skolan för en gångs skull, det blir ju liksom sista dagen imorgon, sen är det gymnasieslaget och sen är det bara studiedagar. Då jävlar kör vi all in varenda dag, eller nått..... Mary fyller ju år på fredag, så då ska vi fira henne på lördag, det ska bli kul hihi! Ni kommer nog förmodligen se ett litet inlägg om henne på Fredag, så aa inget som är speciellt viktigt med tanke på att det är Tisdag (efter tolv) höhö! Jag skriver så intressanta saker känner jag nu..... not! Så ska nog lägga ner bloggandet för den här natten och försöka sova ett litet tag eller nått, men jag ska göra en pakt med er som sagt 4 till 5 läsare som läser detta att är jag fortfarande vaken till klockan 4 så håller jag mig vaken, så jag verkligen kommer till skolan imorgon. Deal!
GODNATT MINA KÄRA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Karen

Kom igen nu du SKA upp mae!

2011-05-31 @ 02:58:43
URL: http://weepaaa.blogg.se/
Postat av: jonnah

TRRUUURU!

2011-05-31 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0