Home sweet home

Har precis kommit hem efter en skön borta helg, har befunnit mig i Katrineholm sen i Torsdags och har haft det jättekul. Ska börja festa i andra städer, mycket roligare folk och roligare saker händer. Sjukt så olikt det är från stad till stad, speciellt dialekterna.. Även om det bara är 45 minuter ifrån så är det så olika dialekter. Huhu, men ja.. Jag gjorde ju bort mig ganska ordentligt där oxå för den delen. Men det är ett måste och göra om skiten, kan jag lova. Så sjukt roligt, hitta nya vänner där oxå för den delen, så jävla coola. Haha, men nu orkar jag inte skriva mer, för jag orkar inte gå in på massa skit. Men ha en bra kväll, för det kan jag lova att jag ska ha!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0