In your atmosphere

Har inte varit en bra helg överhuvudtaget, ska radera allting från den här helgen.. Pallar inte alltså.
Att inte tro att du var som alla andra var det dummaste jag någonsin trott och gjort i mitt liv. För jag vet att alla ni manliga varelser är likadana. Det finns en på miljonen som inte är sån, att sänka sig själv så mycket som du har gjort nu, det är bara pinsamt. Du förnedrar dig själv med det du håller på med, ingen tycker att du är cool eller nått sånt, och jag hoppas att den dagen du sitter i den verkliga skiten att du inser vilka som står bakom dig. Dom du kan lita 100% på nu, kommer säkerligen vara dom som skiter i dig. Alla skrattar åt dig nu, och dom kommer fortsätta med det tills du tar ditt förnuft till fånga och gör rätt för dig. Alla som vet vad du håller på med har skrattat åt dig inför mig, det är nästan så jag skäms åt dig. Men som sagt du är som alla andra, och det kommer du alltid att vara. Det var du som sa till mig -"När vi har mognat upp etcetc", vill du veta en sak sötis? Det är du som måste mogna, jag är tillräckligt mogen.. Jag har levt mitt liv, jag kan fortfarande släppa allting, jag behöver inte alla som inte finns för mig om 10 år längre. Jag har gjort tillräckligt för dig för att du ska kunna fatta vad jag menar med det hela & jag hoppas att nån annan vän gör samma sak för dig, sätter sig i skiten för din skull. För det är ju dom som betyder allt för dig. Även om du är den jag vill ska göra mig lycklig nu men du ändå vägrar, så finns det miljoner andra där ute som skulle kunna dö för och se mig le. Jag älskar dig, men nu är det dags för mig att gå vidare igen och det är precis vad jag ska göra.
Men du ska veta en sak, utan att ta mig förgivet så ska du veta att jag finns alltid vid din sida i alla väder.
Om du tvivlar för en sekund, så finns jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0