Most times i wanna kiss you, other times punch you in the face

Ja, idag har inte varit så händelserik, som jag skrev i förra inlägget så skulle jag ju träffa Mary, och det gjorde jag oxå, vi åt på Sibylla mums! Efter det satt vi och prata med Eljas ett ganska bra tag och hade det trevligt i solen och vinden. När Eljas skulle dra kände vi för att köpa massa godis och oliver, så vi gjorde det och gick hem till mig och bestämde oss för att kolla på film men så såg vi på kanal 4 att Sherstins bröllop var med. Så fint, hihi. Så vi ladda ner filmen under programmet och efter programmet började se filmen, har sett den typ tusen gånger förr men Mary hade aldrig sett den så eftersom att den är så bra så gick jag med på att kolla på den, och om ni undrar vad den heter mina kära 4 till 5 läsare så heter den Sin Nombre, jättebra film! Så drog Mary hem efter filmen, eller ja efter och efter hon hann inte se klart den så hon skulle antingen ladda ner den eller så ska hon se klart den här hemma. Det får hon göra som hon vill, huhu. Är inte ens trött än och ändå gick jag upp tidigt idag, fattar inte vad det är för fel på mig alltså, jag måste ju vara född som en vampyr eller nått, vetifan vad min mor skapade mig som. Känns ju lite tragiskt att sen när jag väl somnar kan jag inte vakna, eftersom att mamma har tröttnat på mig på morgonen är ju inte hon så pigg på att väcka mig heller, med tanke på mitt gulliga morgonhumör som verkligen inte skriker nått i stil med "Godmorgon mamsen, sovit gott?" utan snarare tvärtom. Så ja, hon har gett upp.

Ja vad ska man säga eller göra, det är bara och lägga ifrån sig datorn så att jag inte somnar över den som jag gjorde igår natt. Inte okej, fattar inte hur jag lyckas med allt..? Aja, tidsfråga innan jag vaknar upp som ett chip inne i datorn, har blivit värsta datanörden på sistonde. Men nu börjar jag prata om oväsentliga saker känner jag. Så kanske ska dejta kudden som alla säger nu för tiden (haha)! Bajsfyblä, orkar inte skriva mer nu mina kära vänner. Så sleep tight, så kanske jag skriver nått vettigt imorgon istället.
Men nu vill jag ägna en sista tanke åt en som fyller år idag.
Så grattis på födelsedagen Gabgab, hoppas dagen blir super och att du lever i många år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0