Started slow and then love took control

Idag har jag mått bra, väldigt bra.. Känner verkligen att jag har allting som jag behöver i mitt liv och nu när vädret inte sviker så är allting extra bra! Har varit med Tessish och gänget idag, sen gick jag vidare och fika med Mary (Mary är mitt smeknamn på Maria).. Nu är jag hemma och känner hur pollenallergin tränger sig in i näsan på mig, hatar pollen. Får de aldrig när jag är ute, den tränger sig in när jag är inne!
Nu känner jag att ja måste berätta att min och Mary's fika smaka bajs, alltså jag har nog aldrig mått så illa innan efter en fika, både jag och Mary kände lite den att vi drar, haha! Det var för varmt att fika i think..
Nä nu ska jag låsa in mig på mitt rum och kolla OC tills Big Brother och ska även tjocka mig med lite GODA pommespinnar! 


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0