That's what friends are for

Det här ska få bli mitt första och enda riktigt ärliga inlägg på den här bloggen, den kanske till och med försvinner efter en minut sen när jag skrivit i en timme och publicerat det och alltihopa och bara känner den där känslan av att vad fan skrev jag, typ....?
Nå vart ska jag börja med det hela? Jag har blivit sviken utav killen jag älskar med hela mitt hjärta 2 gånger under 1 år, mina vänner gick mig bakom ryggen, skolan gick bra ett tag, sen börja den med skita sig, men nu är jag back on track.. Även om det kanske kan märkas som att jag har kommit över det hela så ska sanningen få komma fram nu, så nej jag har inte kommit över ett skit. Jag har förträngt det, jag bestämde mig för att släppa allting och bara skita i allt och det är precis vad jag har gjort. Känner inte för att prata med det här med någon egentligen, inte ens mina vänner. Vilket jag har 6 stycken utav, på riktigt. & jag säger absolut inte att det inte är nog för mig och att jag inte uppskattar det jag har, för det gör jag verkligen.. Men jag måste erkänna att jag saknar någonting där inne, jag har fortfarande en stor sten i ryggsäcken som vill ut men inte kommer någon vart, jag känner att det inte är nog. Jag vill ha den sista pusselbiten på plats, men ändå så vill jag inte sätta mig i skiten igen. Jag vill absolut inte riskera att bli sviken en 3 gång bara för att personen i fråga ska kunna leva sitt liv ännu en gång, inte för att det är aktuellt med det jag skriver nu.. Säger det mesta från min synvinkel och hur jag ser det från mitt perspektiv om hur jag känner och tycker. Jag vet att personen vet hur jag känner, men jag bryr mig inte. Ingen och då menar jag INGEN ska få stampa på mig en gång till, alla andra i den här världen har redan gjort mig den tjänsten under typ, aa hela mitt liv...? I stort sett, så ja det måste nog stämma. Folk har alltid behandlat mig som skit, utnyttjat mig osvosv, behöver inte ens gå in på saker och ting. Känner bara att jag saknar den här personen sjukt mycket, men jag vet att även om personen kommer tillbaka så vet jag inte om jag vill ta risken och kanske till och med veta att jag har satt mig skit som jag kanske inte kan ta mig ur nästa gång. Jag skriver bara det här för och skriva av mig, för jag vill egentligen inte sätta min börda på någon annans axlar, faktiskt.. Så tänkte att bloggen kanske skulle vara lite mer intressant och läsa än och lyssna på min "ljuva stämma". Det är ändå typ 2 läsare på min blogg, så det är nog ingen fara. En utav dom är säkert min bästa vän eller nått och den andra kommer från en grotta med wifi eller nått.. Ae jag vet inte, kände precis att jag kom in på något helt annat nu än det jag skulle skriva om.. Så nå, vart var vi?
Jo att jag saknar personen eller nått i think? Aja, jag kan säga att stunderna med jag får med den här personen får fjärilarna och sätta igång på riktigt, känns nytt på nytt om ni fattar.. Men hatar dom känslorna, för sen sitter man där olycklig igen efter och ha blivit sviken för sin 55 gång eller nått. & så frågar folk varför man är så kall mot folk? Får man något tillbaks man tro om man är snäll? Nopp, i dont think so.. Man ska aldrig lita på nån upp till 100%, aldrig. People change, some for the good and some for the bad.. & jag känner ju en som börjar åt "bad" hållet, är orolig, blir besviken på hur man kan skita i allting bara sådär för vad? 
Nu måste ja faktiskt sova, vart säkert ett jättetråkigt inlägg idag och väldigt hoppande, för jag är ganska trött.. ska sova nu i en och en halv timme ungefär.. HEHE!
sleep tight! ♥
BTW - jag ska fortsätta förtränga allting nu efter detta inlägg........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0