Truth is everybody is going to hurt you, you just gotta find the ones worth suffering for.

Idag har varit en skön dag, vakna upp riktigt utsövd och gjorde mig i ordning och gick till min farmor och åt jättegod mat! Mina kusiner och min farbror var med dit och vi hade det trevligt. Efter det gick jag hem och Mary kom till mig, vi gick till centrum och köpte godis till oss (nonstop) och chocklad till min mor. Maria gick nyss hem och nu snart kommer Tessan för vi ska se Big brother men först ta en cigg och prata om mitt humör som inte varit så bra dom två senaste dagarna! Vi ziz

Jag vill bara skriva till den bästa människan i mitt liv, som alltid stått vid min sida i vårrt och torrt, som hjälpt mig igenom alla svåra stunder och gjort mig glad och alltid visat kärlek. Hon är den starkaste kvinnan jag vet och jag älskar henne så mycket, vi har haft våra stunder men det jag är gladast för är att hon är just min mamma!
Jag älskar dig mamma och tack för att du är den du är mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0