VÄLDIGT IRONISK

Jag tror jag måste börja ta mina sömntabletter, med tanke på att jag typ aldrig sover..
Men då kan jag ju inte kolla på mitt kära OC på kvällarna, eftersom att min söta lillebror som är nörd i datorn kollar på film och spelar på dagarna efter han kommer hem från skolan. Men det är oviktigt just nu, höhö.

Idag har varit den absolut sämsta dagen på hela 2011 tror jag, allting har bara varit skitskitskit idag, har inte haft en sånhär dålig dag på jävligt länge.. Minst 3 år sen jag hade en sån här dålig dag alltså, har stört mig på precis allting idag, känner nästan lite att det är synd om mamma som får stått ut med mig hela dagen och Tessan som kom hit ett tag, var så arg så vi hade inget och prata om. Påtal om Tessan så skulle ju vi tagit en promenad idag, fuck oxå. Skulle ha skrivit till henne ju, wupps förlåt Tessish ♥. Har suttit i solen i flera dagar nu och ändå får jag ingen färg?? Vad har jag gjort för fel i mitt liv? Allvarligt asså, brukar alltid få färg men helt plötsligt har jag blivit typ albino eller nått...? Jag pallar inte vara imun mot solen, för det har jag aldrig annars varit... Och nu har jag gjort en hemlig blogg oxå, bara för mig huhu! Imorgon ska det bli dåligt väder, guuuu så roligt. Eftersom att jag tänkte köra på en all in, ladda upp system kameran och ba köra från Fredag till Söndag, men det funkar ju inte nu när det är skitväder ute. Det hatar jag med vädret, alltid när det är fint så är det någonting som ska komma i vägen, sist det skulle regna börja det snöa istället? Jag menar, wtf....? I Maj-månad kommer det inte snö, börjar tro på 2012, jobbigt. Men alla dör ju, fint avslut på livet. 'not'... 
Istället för att jorden ska gå under kan väll typ hela världen dö i en sjukdom eller nått istället? Som typ pesten eller nått, vore awesome! Istället för att sprängas i luften eller vad vi nu kommer och göra känns lite onödigt... Varför ska det vara så att om jag skulle följa efter en jude så får jag mer straff än vad en jude skulle få om han/hon följde efter mig? För att Adolf Hitler gjort skada på dom, men vadå det är liksom en ny generation och det är 65 år sen kriget sluta och ändå ska man få det straffet idag..? Känns som lite ödsleri med tid för mig faktiskt... Kanske ska försöka börja på death metal, för den hårding som jag är idag. Satt och lyssna lite förut och det var ganska mycket satanism i det hela, men det skippar vi, hör ju ändå inte vad dom sjunger/skriker för det var mest oljud som kom från högtalarna, men eftersom att jag lyssnar på typ allt annat så kanske jag ska ge det med en chans. Det betyder ju inte att jag dyrkar Lucifer bara för att jag lyssnar på sånt eller? Ae, ska jag vara ärlig så kan jag inte ens förstå vad det är jag skriver om.. Känns lite hoppigt fram och tillbaka i detta inlägg.. Skulle egentligen blivit ett "klagoinlägg" men blev lite djävul/judesnack i det hela oxå. Det sitter ju aldrig fel att diskutera, hehe.
SKA NOG GÅ OCH SKÄRA UPP ARMARNA NU. 
HEHE, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0