When youre sure youve had enough of this life, well hang on

Har precis kommit hem från skolan, är helt död. Orkar inte skolan mer alltså, så jävla tråkigt. Speciellt när man börjar så jävla tidigt så man inte ens kommer upp på morgonen och missar typ allting. Idag ska jag träffa Mary, vet inte vad vi ska göra, får väll se vart vinden tar oss och vad vi gör. Med tanke på vind, så jääävlar vad det blåser ute asså. Blåser ju typ iväg, och håret står åt alla håll och kanter och eftersom att jag har så kort hår så kan jag ju inte sätta upp det i nån toffs haha, så jävla snyggt ser ut som att jag har en stor tuppkam när jag kommer och går. Påtal om ingenting så är jag jättehungrig och fick ett sms från Mary om att hon ville gå och äta så det är vad vi ska göra, måste bara komma på vart vi ska äta. Är sugen på kebab! Men kanske skriver sen ikväll, om nått lite roligare än detta.

Jag tror jag spyr på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0