Fläcken som aldrig går bort

Hejsan hoppsan!
Vaknade lite försent idag, men gick upp och var med min familj och åt och sånt. Sen blev det och dra till ccb's uppvisning i Navestad Centrum, jätteduktiga är dom verkligen! Allt gick ju klockrent så, hihi. Nu ska jag snart kolla en film och sova, för ska upp till skolan imorgon. Får se hur det går och komma upp imorgon då, har blivit sjukt lat på morgonen igen, det gick okej där ett tag men sen stupade det med som allt annat haha, Fml. Menmen, va ska man göra. Man lever bara en gång, huhu.

Man kan ju samtidigt tillägga i det här inlägget att mina bästa människor är här just nu, min kära storasyster och hennes lilla son, min lilla bäbis.. Verkligen underbara, och ungen ska vi inte snacka om. Hihi, får aldrig nog av han. Lilla Maylo! Ska slänga in en bild på han, så ni som läser detta får njuta av och se han lika mycket som jag själv njuter. Hihi!
Godnatt sålänge då!
Juan Maylo Lekander Hagberg ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde din mamma o din lillebror var dina bästa för det var ju det man läste på din fejj härom dan . konstig människa du e :/ !!!!!!!!!!!!!

2011-11-16 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0