Take me with you

Heysveys!
Hur mår ni? Jag mår bra iallafall, känner mig bara lite känslig som vanligt såhär på kvällen. Men det är lugnt, inget och oroa sig för, det går över till jag gifter mig som min mamma brukar säga. Hihi. Ingen skola för mig dehär senaste dagarna och ska inte dit imorgon heller kom jag fram till, för jag ska med min mor och göra lite ärenden sedan ska jag göra ett legg så jag har det klart till min födelsedag, hihi. Och sen möta upp Sanna och testa ett linne!
Feyruz gick härifrån för typ 30 - 40 minuter sen, fick prata med henne i telefonen hela vägen hem för att hon är så rädd, haha orkade inte följa henne sån bror jag är. Nu ska jag inte anstränga fingrarna och hjärnan mer på att skriva här, utan jag ska ta och lägga mig ner och kolla på Gossip girl och somna skönt till det och gå upp klockan sex. Yey, längtar *not*. Ha det så bra sålänge, så kanske jag skriver imorgon. Pussis

I have no idea why im feeling this lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0