Best thing i never had

Gick inte till skolan idag, så nu sitter jag här och lyssnar på musik och bara tar det hel-lugnt. Ska bli en lugn dag idag, jag har jätteont i magen. Eftersom att jag är laktos och äter ost som är med vanlig mjölk så får jag kramp, :C. Men klarar mig, hihi. Tänkte ta en Gossip girl dag idag, har ju inte sett det på länge nu, så ska nog bara ta och kolla det hela jävla dagen. Eftersom att jag inte blir störd när jag har en egen data, hihi. Borde kanske städa lite oxå, men det får vi se om jag orkar.
Igår sov Maria hos mig, men hon somnade astidigt som vanligt, det är inget ovanligt. Så jag och min sis kollade på en film som var så jävla bra; "Jag saknar dig" hette den, fyfan säger jag bara. Den är så jävla underbar den filmen, rekomenderar den. Höhö, nu ska jag kolla GOSSIP! 
PUSS PÅ ER ALLA

Trodde faktiskt aldrig att jag skulle känna såhär... Inte igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0