Don't forget about me

Hallå i stugan!
Idag har varit den konstigaste dagen på länge, vakna upp efter att jag sovit tre timmar inatt helt aspigg och bara kunde inte somna om. Så åkte jag och min mor iväg en sväng klockan ett och gjorde lite ärenden, efter det gick vi till Hageby centrum och köpte mat, det gamla goda vanliga : Kebab med mosbricka! =).. Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Var lite med Tessan ett tag och eftersom att hon den jäveln bringar otur satt jag mig i tuggummi, älskar livet....*not*. Nu tänkte jag bara lägga mig och vira in mig i täcket och ligga i fosterställning och kolla på film. Älskar att ha en stor säng med många kuddar och två täcken, huhu. SÅ MYS! 
GODNATT PÅ ER ALLA, PZ N LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0